Nog meer artikelen & info over relaties, scheiden en nieuw samengestelde gezinnen op mijn nieuwe website

Deze blog wordt verder gezet op mijn vernieuwde website www.praktijkvoorrelaties.be.

Daar vind je naast mijn activiteiten als bemiddelaar en therapeut zelf geschreven artikelen, info, boekentips, … over relaties, scheiden en nieuw samengestelde gezinnen.

Wens je op de hoogte te worden gehouden van nieuwe artikelen, workshops of voordrachten, dan kan je je op mijn website inschrijven voor het ontvangen van een nieuwsbrief.

Heb je zelf nog een vraag, dan kan je mij die gerust doormailen en verwerk ik het antwoord in een artikel op mijn blog.

Veel leesplezier!

Tags: , , , ,

Geef een reactie

